Надати показники лічильників
Шановні споживачі!
Прохання передавати показники в/лічильника 1 раз у місяць з 25-го числа по перед останній робочий день за поточний місяць, через те, що в останній день проводиться закриття місяця і після 5-го числа наступного місяця буде відображено нарахування за попередній період.
Якщо показники будуть внесені на початку місяця, то нарахування згідно з програмою буде показане аж в наступному місяці.
В будинках, які оснащені загальнобудинковими в/лічильниками та квартирними в під'їздах, контролер в кінці місяця знімає фактичні показники.
Якщо лічильник в помешканні, то у Вас є можливість передавати їх за номером (04596) 23-602 або через сайт
Просимо споживачів ставитись з розумінням до роботи контролерів та надавати доступ до приладів обліку, адже контрольне зняття показників допомагає отримати максимально прозорі та коректні дані для розрахунку.
Якщо з якихось причин вас немає вдома у цей час, самостійно передавайте коректні показники лічильників будь-яким зручним для вас способом.
Подати показники приладів обліку води можна таким чином:
- У Viber чат-бот (щоб скористатися паблік-акаунтом у вайбері - проскануйте QR-код, який знаходиться на квитанціїї, за допомогою вашого смартфону);
- Особистий кабінет, через систему https://my.vyshhorodvodokanal.com.ua/ Сервіс працює цілодобово з 10 по 31 число поточного місяця.
- По телефону в робочий час: (04596) 23-602
Графік роботи підприємства :
пн.- чт. з 08-00 до 17-00,
пт.: з 08-00 до 16 00,
сб,нд.: вихідний день
Обідня перерва з 12:00 до 13:00
4. Особисто відвідати «Відділ обліку реалізації послуг», де також можливо провести звірку щодо обсягів одержаних послуг (пр.Мазепи, 12) .
Як правильно зняти показання лічильника води
На лічильнику є 8 цифр, 3 останні цифри червоні, а 5 цифр чорні. Червоні цифри — це літри, але Вам для зняття показань вони не потрібні, так як знімати показання потрібно в кубах. Вишгородське МКП «Водоканал» літри не враховує, і приймає показання тільки в кубах. Залишаються наступні 5 цифр, саме з них ми й знімаємо показання.
Слідкуйте за тим, щоб не було витоків — всі крани, змішувачі, бачок унітазу працювали справно. Інакше, накрутить багато кубів води, і замість економії, заплатите набагато більше. Щоб перевірити, чи є витік води — потрібно закрити всі крани, і подивитися чи крутиться лічильник, якщо ні, то все в порядку.
У випадку, якщо у квартирі ніхто не проживає та не користується водою, все одно необхідно подавати показники з різницею «0», тобто ті ж самі, що надавалися минулого разу.